Sparrow Exerceo
a) Ha az ügyfélnek MÁR van Google Ads-fiókja:
Kérjük el a Google Ads azonosítót (9 számjegy, pl. 123-456-7890)
123-456-7890
Küldünk hozzáférési kérelmet MCC-n (ügynökségi fiókon) keresztül
Az ügyfél e-mailben vagy a Google Ads felületen jóváhagyja a kérést
b) Ha az ügyfélnek NINCS Google Ads-fiókja:
Mi hozzuk létre az MCC fiókunkból (így automatikusan lesz hozzáférésünk)
VAGY segítünk neki regisztrálni a ads.google.com oldalon, és utána elkérjük az azonosítót
ads.google.com
A hirdetések csak akkor futnak, ha van beállított számlázási profil
Lépések:
Google Ads > Eszközök (fogaskerék ikon) > Számlázás > Beállítások
Be kell írni: cégnév, cím, adószám (EU-s), fizetési mód (bankkártya/jóváírásos számla)
📝 Ha mi hozzuk létre a fiókot, segítünk a számlázási adatok bekérésében és rögzítésében is
Google Analytics – ha szeretnénk mérést vagy konverziókat beállítani
Google Tag Manager – ha ezen keresztül mennek a kódok
Google Search Console – SEO és keresési teljesítmény miatt
Merchant Center – ha webáruházat hirdetünk
Mi fog számítani konverziónak? (pl. kapcsolatfelvétel, vásárlás, időtartam)
Beépítjük a konverziókövetési kódot (vagy GTM-en keresztül)
Kiket célozunk?
Milyen hirdetéstípusok lesznek? (keresési, display, videó, shopping)
Mi a fő cél? (forgalom, érdeklődő, vásárlás)