Sparrow Exerceo

Kellékek beszerzése

Házhoz jön bármit is kérsz!

Az irodai eszközök és kellékek beszerzése néhány partner által megoldott. A beszerzés módja pedig a következő. 

  1. Ha látod, hogy valami nagyon fogyóban például WC papír, toll, papír, nyomtató festék stb.. és ezt te észreveszed akkor jelezd kérlek a beszerzes@sparrow.hu e-mail címre. 
  2. Minden héten küldhetünk rendelést a különböző partnerek számára, sürgős esetben akár aznapi vagy azonnali rendelés is szóba jöhet, ideális esetben ez heti 1 alkalommal történik meg és az addig bejött igényeket rendeljük újra. 

Honnan tudod kiválasztani, hogy mire van szükség?

Jelenleg a papír arzenál a cégünk leszerződött beszállítója. Innen tudunk rendelni utalásos számlára.  Ha valamire szükség van nézd ki a webshop-ról az adott terméket és küld el a linket a beszerzes@sparrow.hu címre 🙂 

Honnan jön a nyomtató toner?

Amikor elkezd kifogyni a nyomtatóból a toner jelzi a nyomtató, hogy fogytán van a festék. Ilyenkor illik megrendelni az új tonert. Ezt az Axa Soft-ból rendeljük. 

Mi történik egyedi vagy sürgős beszerzés esetén?

Amennyiben szükség van sürgős beszerzésre, úgy van lehetőség készpénzes formában is vásárolni. Ilyenkor két lehetőség van. 

  1. 10.000 Ft alatti beszerzés. Ezt megteheted jóváhagyás nélkül. Pl észrevetted, hogy elfogyott a wc papír. Azonnal szaladj el és vegyél, kérjél számlát a következő címre és így lesz egyenlítve számodra. 
    1. Sparrow Bt. 2800. Tatabánya. Borbély Sándor Utca 73. Adószám: 21885596-2-11
  2. 10.000 Ft felett, pedig jóváhagyást kell kérned. Ezt megteheted telefonon is. Mindenféleképpen Veréb Andris-nak kell jóváhagynia.