Sparrow Exerceo

Szolgáltatás vásárlása és ügyfél fiókok összekötése

Tárhely szolgáltató partnereünk!

Tárhely szolgáltató partnerünk a www.tarhely.eu. Minden esetben ragaszkodunk ahhoz, hogy náluk legyen a tárhely és ők biztosítsák a domain.t Ennek beszerzési folyamata nagyon egyszerű!

Miért ragaszkodunk hozzájuk?

Kiforrott ügyfélszolgálatuk miatt bármilyen helyzetben tudnak segíteni nekünk lényegében perceken belül a legtöbb esetben ezzel szemben a mindenféle névtelen szolgáltatók eltűnnek vagy komplikált hozzá nem értő folyamataik mentén bonyolítják az életünket. 

Ügyfél adatok tárolása!

Mielőtt belevágnál ismerkedj meg kérlek az ügyfél adatok tárolására szolgáló táblázatunkkal. A teljes folyamat során megszerzett adatokat / belépsi adatokat, jelszavakat vagy ha valamikor véletlenül cserélődik egy ilyen információ ebben a táblázatban vezetjük. 

Saját e-mail cím vagy létrehozott e-mail cím?

1: Van az ügyfélnek megfelelő e-mail címe amit hajlandó is megadni a regisztrációhoz:  Ebben az esetben ezzel az e-mail címmel hozzuk létre a fiókot és az ügyfél regisztrációt. 

2: Nincs erre a célra használt e-mail cím: Ebben az esetben létrehozunk egy új e-mail címet. Ilyenkor a lentebb látható mintának megfelelően az ugyfelneve.marketing@gmail.com -ot ajánljuk az ügyfél számára. Ez lesz a majd az az e-mail cím amit mindenhol használunk. 

Ügyfél fiók létrehozása

A www.tarhely.eu oldalán vásárlás közben vagy a vásárlás előtt létre lehet hozni egy ügyfél admin fiókot! 

Kezelő fiók megadása!

A www.tarhely.eu oldalán regisztráció után a penzugy@sparrow.hu e-mail címet szoktuk megadni mint kezelő fiók. Ezzel tudjuk mi teljeskörűen kezelni az ügyfél fiókját úgy, hogy nem kell vele folyamatosan kapcsolatba lenni a belépésekhez. 

Start csomag + Domain

Az első alap csomag a start csomag. Ezt szoktuk választani mert elegendő egy alap weboldal kialakításához, e-mail címek létrehozásához.  Valamint jár hozzá egy ingyenes domain cím is amit regisztráció során adhatunk meg.  Vásárlás előtt érdemes erről meggyőződni, hogy szabad-e a domain! 

Fizetési lehetőségek!

Az ügyfélnek több fizetési lehetősége van. Utalásos és bankkártyás. 

Bankkártyás: Az ügyfél fiókba belépve tudja elindítani a bankkártyás fizetést. Ezt azért preferáljuk mert így azonnal látszik a fizetés és azonnal el tudjuk kezdeni a fejlesztést és a domain rendelését. 

Utalásos: Ebben az esetben a számlát mi küldjük el az ügyfélnek, ő elutalja és jellemzően 4-8 órás időblokk ablakokban könyveli a tárhely.eu és utána teszi a rendelést élővé.

Értelem szerűen akkor tudjuk kezdeni a fejlesztést amikor ez megtörtént.  

Domain regisztráció!

Miután megtörtént a fizetés látni fogjuk a domain-t és el tudjuk indítani az igénylő lap kitöltését. A weboldalon a domain / új doman igénylőre kattintva tudjuk kezdeni. Ezt követően kiválasztjuk a domain-t kitöltjük megfelelően adatokkal az elektronikus domain igénylő lapot és beküldjük. 

Akkor tudjuk, hogy sikerült ha kapunk egy “Sikeres” üzenetet 🙂